Etiketter

mandag 9. april 2012

Påska er over...

Og jeg er i gang å sy til  Malvikmessa som er 28 og 29 april, 
ta en titt på linken, dette tror jeg blir bra!
Noter det i boka i dag, og kom gjerne en tur innom messa, 
der er det mange flotte utstillere!

Flere Vin poser har jeg sydd i dag;
Tre stykker, ganske like, men ikke helt....
Morsomt stoff med vinflasker og druer <3 
Brodert VIN på den ene siden

Broderte hjerter rundt, og selvfølgelig logen min...

Søt blonde med silkebånd for å knyte igjen posen...

Flott å gi bort når en flaske vin blir litt for lite...
Eller å ta med seg vinflasken sin når en skal bort på besøk <3

Ha en super uke folkens!
Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Flittig i solværet du da!
    Skal nok komme innom å se;)
    Ha en fin uke

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. hei og så flott blogg du har :)
    Du lager masse flott jo :)))
    Har sittet og kost meg nedover og nedover i bloggen din ikveld !
    Legger meg til som følger og ønsker deg lykke til med produksjon til messa du skal være med på:)
    Klem Anita

    SvarSlett