Etiketter

mandag 4. februar 2013

Mannen får "Marius"

Min kjære skal på skiferie sammen med gutte- jobb gjengen!
Dette er en vel organisert tur, OG for to dager siden fikk jeg se en pakkeliste han hadde fått, der det sto ha med Marius. Jeg hadde bare ett problem, jeg hadde bare kommet så langt på genseren jeg holder på å strikke til han, og da er det to armer igjen, og to dager...
Jeg innå at slaget om å få genseren ferdig var tapt...

Men heldige meg hadde jo fått denne flotte Marius strikkeboka til min svigermor til Jul,
jeg fant frem strikkepinnene og fikk strikket dette i en fei ;-) ;

Marius lue & Mobiltelefonholder...





 På telefon etuiet sydde jeg på en knapp fra Snella & Petronella,
som jeg selger på Heimlaga og Ting.
Valget sto mellom knappen det står kul, pappa eller rett og slett ?, valget falt på ?



Lua fulgte jeg delvis etter mønsteret, og delvis selvkomponert.

Da haåper jeg dette faller i smak til mannen, og ønsker han og resten av gjengen god tur!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar