Etiketter

tirsdag 16. april 2013

Vår

Jeg er i vårstemning. 
Hagen er raket.
Noen rosebusker er klippet, andre venter jeg med - jeg har fått forskjelllige tips om når de bør klippes, slik at jeg prøver ut begge rådene. Barna har lagt sukkererter erter i vann, og sådd solsikkefrø i en krukke.
 De fleste hagemøbler er satt frem. Straks er det trampolina som står for tur.

Jeg er så heldig å ha ett gartneri på arbeidsplassen min, og må inndrømme jeg er innom og "snuser" på nyheter omtrent hver dag, det er så mye lekkert!!! OG JA, det blir en del handling :-).
Se facebook siden deres Leira gartneri.

Fikk bilde av søte Ragnhild i dag, med trekket til puten som jeg sydde på, hun er jo bare så skjønn.


Ha en magisk kveld!

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelige ord i min blogg :-)
    Rake hagen ja...!!! Hmmm, jeg er nok den som ikke kan fordra noen form for hagearbeid gitt. Hagen min består av en Tujahekk sok klarer seg selv og grønn plen. Så kommer alt i krukker. Da slipper jeg å luke og når blomstene dør, napper jeg de ut og setter inn nye :-) Godt vi er forskjellige du :-)))
    Lekker den drakten du har sydd til lilletulla :-)

    SvarSlett