Etiketter

tirsdag 11. juni 2013

Blomster...

Nå har jeg ordnet hagen for sommeren.
Det var ikke så mye vits i det før vi dro 14 dager på ferie....
Jeg har kjøpt planter og ordnet bed. Det er så koselig å holde på ute og grave i jorda, storkoser meg :-)


 De hvite stemorene som står i krukke på trappa har jeg hatt siden begynnelsen av Mai.

Det øverste bildet til høyre er urter jeg har plantet i en krukke rett utenfor kjøkkendøren min.
Det samme gjorde jeg i fjor, og erfarte da at det blir veldig enkelt og praktisk og piffe opp middagen med litt ekstra urter uten å ha på støvler for å gå ut i hagen.
Det er ikke bare ute det blomstrer, men plantene inne også, en herlig tid!

Jeg fikk også et nydelig kort i posten i dag fra Kort & Søm,
flere kort er bestilt. Følg linken og se så mye fint hun lager :-)

Ha en strålende kveld


2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Så fint det ble;) Da satser vi på at sommern kommer igjen!!

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Flotte blomster! Fint og ryddig i bedet ditt! Kjempefint kort!
    Ha en god helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett