Etiketter

søndag 9. september 2012

Hjemmelagde vårruller

Jeg lagde heimlaga vårruller her en dag,
det var ikke så vanskelig - og veeeeldig godt!!!

Dette er noen av ingrediensene, så hadde jeg 4 pk kjøttdeig i tillegg, 
men grønnsaks vårruller og også veldig godt:-)

Var på en vietnamesisk butikk og fikk tak i rismatter, og ett nydelig krydder.

Blandet det hele sammen, med 6 egg...
Og begynte å rulle...

"limte" igjen vårrullen med egg



Fritert stekte dem, de var sååå gode at jeg glemte helt å ta bilde av ferdig resultat. ;-)
Serverte med ris sour søt saus, kikoman og salat.
Jeg laget en del, for de er supre å fryse.

Anbefales!
Klem Nina

1 kommentar:

  1. Hjemmelagde vårruller er jo så herlig. Kanskje det er på tide at jeg tar meg en tur på butikken og så videre inn på kjøkkenet? :)
    Gyldne, herlige og smaksfulle :) Skikkelig kos :)

    SvarSlett