Etiketter

fredag 7. september 2012

Marius kjole

God Morgen <3

Jeg er i ekstase over den gode responsen jeg har hatt på min 
Kjempegøy!!!

I går var jeg på Stoff & Stil for å supplere litt, for jeg har nemlig fått inn en del bestillinger :-)
Det endte som det for øvrig stort sett gjør, at jeg blir "fristet" til å kjøpe noe mere...

Så i går kom jeg hjem med ett mjukt fleese Marius stoff,
og som dere vet, er jeg veldig glad i Marius!
Jeg satte meg ved symaskinen -og før jeg kom meg til sengs så hadde jeg sydd kjolen,
jeg MÅTTE bare... ;-)
Den blir vel min høst favoritt, for den er nydelig å ha på!
Ha en fantastisk fredag folkens!
Klem Nina


3 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Så bra at folk har funnet bloggshoppen din;)
    Kjempefin kjole;))
    Været passer meg perfekt i dag!! Så her går symaskina!!!

    God fredag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Ja, dette er innevær. Tar med meg guttene og drar til Bessaker jeg.
      Gleder meg til å se hva du "tryller" frem på symaskina.
      Må få til å treffes snart.
      Klem Nina

      Slett
  2. Kanonfin kjole! Det spørs om ikke jeg også må en tur på Stoff & Stil snart. :o)
    Riktig god helg!

    SvarSlett