Etiketter

Puter (52) interiør (36) vesker (26) Heimlaga og ting (19) barn (16) familie (15) Hage (13) Pung (9) Kjoler (8) Mat (7) bake (7) Ris pose (6) bursdag (6) jul (6) klær (6) vin-pose (6) Håndduk med navn (5) Stoff (5) toalett mappe (5) brød pose (4) Dørstopper (3) Jule Kos (3) Marius (3) hjerter (3) natur (3) pose (3) pose poser (3) Div dekorasjon (2) Julekalender (2) Påske (2) Sakkosekk (2) Strikk (2) decopage (2) gardin (2) grytekluter (2) huset (2) omtale (2) De (1) Dekke brikker (1) Driv ved (1) Give away (1) Hytte (1) Malvikmessa 2012 (1) Selbulæms (1) Snella og Petronell (1) Tusen takk (1) Utvalget (1) barnebursdag (1) broderi (1) duk (1) dyr (1) flatbrød (1) forkle (1) foto (1) fritid (1) h (1) hjort (1) islykter (1) navneskilt (1) overlock (1) piano (1) pledd (1) rabarberakake (1) re design (1) reise (1) spekeskinke pose (1) stri sekk (1) takke (1) trau (1) ulv (1)

fredag 7. september 2012

Marius kjole

God Morgen <3

Jeg er i ekstase over den gode responsen jeg har hatt på min 
Kjempegøy!!!

I går var jeg på Stoff & Stil for å supplere litt, for jeg har nemlig fått inn en del bestillinger :-)
Det endte som det for øvrig stort sett gjør, at jeg blir "fristet" til å kjøpe noe mere...

Så i går kom jeg hjem med ett mjukt fleese Marius stoff,
og som dere vet, er jeg veldig glad i Marius!
Jeg satte meg ved symaskinen -og før jeg kom meg til sengs så hadde jeg sydd kjolen,
jeg MÅTTE bare... ;-)
Den blir vel min høst favoritt, for den er nydelig å ha på!
Ha en fantastisk fredag folkens!
Klem Nina


3 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Så bra at folk har funnet bloggshoppen din;)
    Kjempefin kjole;))
    Været passer meg perfekt i dag!! Så her går symaskina!!!

    God fredag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Ja, dette er innevær. Tar med meg guttene og drar til Bessaker jeg.
      Gleder meg til å se hva du "tryller" frem på symaskina.
      Må få til å treffes snart.
      Klem Nina

      Slett
  2. Kanonfin kjole! Det spørs om ikke jeg også må en tur på Stoff & Stil snart. :o)
    Riktig god helg!

    SvarSlett