Etiketter

fredag 9. november 2012

Hallo!


Hurra!!!! Jeg vant!!!! 
Takk til Linda som har denne spennende bloggen Hobbyvimsa 
for en super fin skrubb, som jeg vant og gleder meg til å bruke!

Ellers har jeg holdt på med kalender prosjektet de stundene jeg har hatt ledig tid i de siste ukene.
Slutt spurten nærmer seg, og nå er det bare å sy på 72 ringer på disse tre kalendrene,
 og sende dem dit de skal, nemlig til Florida. 
Jeg har malt på God jul og snøkrystaller..

Brodert på Merry Christmas

Brodert på navn, og fotoshoppet et bilde, som er strøket på

Strøket på fliselin med lim (gikk litt tålmodighet her, for det tok sin tid før den satt fast)

Så var dem klar til å bi foret, jeg vrangsydde dem.

Møysommelig målt opp, og plassert nåler der ringene skal syes på

Ny strøket, og klar til å bli påsydd ringer :-)

Da er det bare å begynne å fokusere på årets Jule Kos messe.
Mange flotte utstillere, og produkter der <3

Klem Nina 

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig blogg, du har! Kost meg med masse fine bilder, og inspirasjon :). God helg!

    SvarSlett
  2. Så flotte! Og litt av en jobb, det skjønner jeg godt.
    De blir sikkert kjempefornøyde, veldig hyggelig å få noe som er lagd og er personlig.
    Ha en fin fredagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med gevinsten! Så koselig! Ser du har mye å holde på med! Dette blir kjempefine og personlige kalendere!
    Fin helg til deg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Hei høpp!

    Så koselig at du ble glad:)

    Nydelige kalendere;)

    Jeg trenger din adresse for å sende skrubben:)
    Send den til linsoll@hotmail.com

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett