Etiketter

lørdag 6. juli 2013

Ny kjole....

For 14 dgr siden var jeg i vakre Røros.
Jeg ble opererte i foten, det var ikke noe alvorlig, men måtte på krykker i 14 dager....
Jeg er jo ikke laget for det... Jeg, sitte i ro liksom...

Da jeg tuslet rundt i vakre Røros, så jeg en nydelig kjole, den kostet litt mer en jeg skulle ønske ...
På veien hjem stoppet vi innom Stoff & Stil, og inspirert av kjolen sydde jeg denne;


 Hjertet er malt på på ryggen, og sommerfuglen er på armen...

Jeg brukte veldig mørk jeans stoff, med masse stretch, og velour i rød og rosa striper.
Lommene har de flotte Heimlaga & Ting knappene jeg har bestilt fra Snella & Petronella.

Ha en super helg!



2 kommentarer:

  1. Åååå, for en fin kjole, Nina!! Du er så flink, asså :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig Nina;)
    Sånn vil æ å ha;)))


    Klem fra nabokjærringa

    SvarSlett