Etiketter

onsdag 18. september 2013

Rydder og rydder

Nå har jeg hatt turnus fri noen dager. Og dagene har jeg brukt til å rydde i kjelleren, for der skal jeg nemmelig lage ett showrom/ salgsrom for nettbutikken min Heimlaga & Ting.

Det er sååå spennende, jeg har som dere sikkert ikke vet drevet min egen klesbutikk i 9 år, den la jeg ned i 2004. Etter det har jeg gjort helt andre ting, men kjenner at jeg savner litt dette med service, dekorere og snakke med kunder osv.
Her er noen bilder av kjeller prosjektet mitt:

Dette rotet ble ryddet, kastet og sortert.

 

Rommet ble etterhvert tomt, jeg hadde en plan om å male veggen men syntes det ble tøfft med kontrastene av betongen og finner platene. 
Jeg beholder det slik, så kan jeg eventuellt endre det senere.







Noe har jeg fått lagt inn i hyller, og snekret opp på veggen, men mye gjenstår. 
Heimlaga & Ting har også en fcb side om du vil følge den så trykk deg inn på  DENNE linken.

Nå er det  bursdag, fotballtrening, lekser osv :-)
Ha en fin kveld!


3 kommentarer:

  1. Blir så bra;)

    Ble det muffins til kvelds?

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. JA, det blir morsomt, og takker så mye for dine kreative innspill, og epler!
      I går kveld, etter 15 gjester på 6 års dag, fristet sofaen og ett glass vin, men muffinsene skal bakes, ser nydelige ut!
      Klem Nina

      Slett
  2. Så flink du er! :) Lykke til videre med salget! :)

    SvarSlett