Etiketter

fredag 4. mai 2012

Hei og hopp!!!

Da er jeg endelig delvis på nett igjen etter en stund av...
Gleder meg til fibernettet er oppe å går i løpet av sommeren,
kjenner jeg får "abstinens" når jeg ikke har mulighet til å logge meg på 
når JEG ønsker...Men nok om det...

Jeg fikk en liten omtale i i lokalavisa Malvikbladet på messa,
gøy.
Spørsmålet var hva jeg syntes om Malvikmessa:

 Jeg fikk også da spørsmål om de kunne komme hjem til meg og gjøre en 
reportasje om Heimlagating, og selvfølgelig svarte jeg ja til dette, 
veldig god reklame ;-) Så i dag har jeg hatt besøk av to herrlige damer, vi prata og prata i over to timer.
De spurte også om de fikk laga en egen reportasje om huset vårt, 
jeg sa ja til det også jeg ;-)

Ha en fantastisk helg folkens!
Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Så utrolig morro!! Det blir spennende med reportasje om huset deres da!:))
    Kjempefint bilde av deg i lokalavisa:)
    Ha en trivelig helg!

    SvarSlett
  2. ...så spennende;)

    God helg fra nabon;)

    SvarSlett