Etiketter

torsdag 21. juni 2012

Bambus & Jordbær...

Nye verandakasser på terrassen er innkjøpt, 
og i dag har vi plantet 
Jordbærplanter & bambus ....
Ja, jeg ser den.... -  det er en litt merkelig kombinasjon, 
men i mangel av min planlagte grønnsaks hage - kasse, 
som forhåpentligvis kommer neste år..., 
så har jeg plantet jordbærplantene midlertidig i disse nye kassene mine.


Og i denne vakre kreasjonen av ett spir, har guttene bestilt
sukker erter. Leira gartneri var utsolgt i dag, 
så da får jeg bare løpe å kjøpe erter en annen plass <3

Ønsker dere en solrik dag i morgen også!
Klem Nina

2 kommentarer:

  1. Flotte verandakasser, koselig med jordbær og sukkererter! :)
    Ha en koselig helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Det blir skikkelig bra med sukkererter på spiret! Smart løsning å plante ute i kasser! Her har jeg nå jordbær i ampler i drivhuset. Vi har høner og de spiser alt de kommer over.. Jeg satte ut erteblomster og erterbukker, men de ble nesten oppspist, så de måtte inn i drivhuset igjen.

    Ha en flott uke!

    SvarSlett