Etiketter

onsdag 6. juni 2012

Litt interiør.

Godværet er her <3
...og det vil si at sy rommet er byttet bort en stund med 
uteaktiviteter i hagen, på stranden og selvfølgelig all tid jeg kan tilbringe sammen med barna ute i godværet :-)

Det vil si at jeg ikke har produsert så mye i det siste, men jeg vil gjerne jeg vise dere litt mer 
av huset vårt
her er noen bilder av hvordan vi har det i gangen;
Jeg ønsket meg veldig en dobbeldør som inngangsdør, noe jeg måtte bruke masse tid til å overtale min kjære om var best ;-)
Som dere ser er jeg "god" på overtalelse , og fikk det som jeg ville - tji-hi ;-)

 Entre` bordet og stolen kjøpte jeg fra England for noen år siden. Det er laget for å se gammelt ut,
 men er ikke så gammelt....
Puta har jeg sydd selv, brodert tekst "home" og hjerte, med gammel stri sekk rundt kanten.


I vasen er det hvite kvister med lys i, og fargeglade sommerfugler kjøpt på Indiska.

Ønsker dere alle en fantastisk kveld!
Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar