Etiketter

onsdag 18. juli 2012

Punger

Er faktisk litt fornøyd med meg selv nå.
Har lenge lett etter penge punger til guttene, som de i tillegg til å oppbevare penger i
skulle ha mulighet til å henge rundt halsen, da de er flinke til å "glemme" lommeboka si både her & der ;-).

Har lett litt rundt i butikker, og det er mye fint til jenter....
Så da måtte jeg prøve å sy noe selv.
Guttene har selv valgt seg ut stoff, og farge på broderiet / navnet sitt.
Imre ønsket seg dette stoffet med brannbiler, og rødt navn

I begge har jeg brettet navnelappen min dobbel i siden, og festet en nøkkelring.
Slik at vi lett kan klipse en snor på, eventuelt henge nøkkel der etter hvert...

Brage ville ha dette heste stoffet, og turkis navn brodert på.

Begge har jeg foret, samt sydd blank voksduk utenpå,
flott effekt synes jeg!

Ha en super kveld folkens!

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar