Etiketter

tirsdag 17. juli 2012

Romantiske puter...

Nå er det ikke lenge til før ferien starter.
I den forbindelse holder jeg på å prøve å få i land alle bestillingene jeg har.

Disse putene er bestilling jeg fikk fra en super kollega av meg.
Hun hadde kjøpt seg en benk i gammeldags stil,
og ønsket seg to puter, og hun beskrev godt for meg hvordan hun ville ha dem, 
dette er resultatet;
Det er både brodert, sydd på perler, malt samt 
brukt fotografi.
Det er sydd glidelås i bunnen,
og inne i er det 2 puter på 65 gange 65 fylt med gåsedun <3
Putene er så romantisk i både farger, ord og bilder <3
Håper hun sender meg ett bilde av når de er 
kommet til sin "rette" benk.
Ha en fin dag!
Klem Nina

1 kommentar:

  1. Flittig du da;)
    Nå er jeg klar til å svinge malekosten noen timer!!

    Ha en super onsdag;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett