Etiketter

torsdag 4. oktober 2012

God kveld!

Først vil jeg takke for alle trivelige kommentarer jeg får,
jeg setter utrolig stor pris på alle!!!

I dag har jeg hatt fri dag,
masse trivelig besøk har jeg også fått.
Først kom min "gamle" nabo Ann-Heidi (hun har denne bloggen HER)
 hun hadde med sin lille prins <3

Han var bare så søt og snill - og jeg fikk kose med han i mange timer!!!
De er bare så skjønne disse små og lukter nydelig!


Så fikk vi besøk av Grethe & Izelin, gjett om det var stas ;-)
Vi spiste hjemmelaget lasagne, og melkesjokolade pudding & gelé - på en torsdag :-)

Jeg har også startet på ett par sy prosjekter, men det kommer jeg tilbake med bilde av.
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem Nina

1 kommentar:

  1. Så hyggelig med besøk! Og viktig å kose seg litt ekstra, selv på en helt vanlig hverdag ;)

    Klem Tessa.

    SvarSlett