Etiketter

fredag 26. oktober 2012

Travle dager!

God morgen folkens!
Her er det travle dager om dagen.
Jeg holder på med de 3 julekalendrene jeg har i bestilling - det er en hel del jobb og sy-male-herde- og fore 72 stk advents poser til kalenderen...

Vi er også i gang å planlegge årets JuleKos messe.
I år har vi leid ett større og flott lokale, vi har plass til over 20 spennende utstillere, 
gleder meg masse - dette blir bra!

Så blir det bryllup i helga, min kjære bror gifter seg <3 Hurra!!!
kjoler skal legges opp, klær skal ordnes og ikke minst kjøpes inn, kakebaking, og annen en kan bidra med i en slik anledning...

Jeg har fått tid til å sy ferdig  noen andre bestillinger også,
to toalett mapper og en håndduk
Toalettmappene er foret i poplin stoff, og utenpå har jeg også denne gangen tatt en gjennomsiktig voksduk. Navn er brodert på.


Sånn går no dagan....
God helg folkens!
Klem Nina

4 kommentarer:

  1. Så flink du er da ser det ut som du er klar til jul:)

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  2. Du har litt å styre med ser jeg! Veldig fine toalettmapper! Praktisk med plastbeskyttelse. Koselig med brodert navn på håndkleet.
    Håper du får en koselig helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Gleder meg så til å se kalenderne du lager!! For du viser de frem ja??
    Kjolen ble kjempefin synes jeg, men for stor til meg. Selger den på julemessa om ikke noen forbarmer seg over den før den tid;)))
    Jeg strikke ferdig Skappelgenser til min niese og genser til min yngst(han på 197 cm) så kvelden har bare forsvunnet. Nå er det natta;))

    Kos dere masse i morgen;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Herlige fine vesker, du er så flink!
    Håper att det gick bra i brylluppet.

    Ha en fin helg! Klem fra Lena

    SvarSlett