Etiketter

fredag 14. desember 2012

Nytt teppe

Nå er huset vasket til Jul (bare en lett helgavask igjen) :-)

Jeg har kjøpt meg /byttet ut til ett nytt teppe under salongen, da det gamle farvet av på gulvet!!!! 
Har bare bitte litt grønnskjær på gulvet nå, etter mye skuring. Kjøpte teppet på Living, og jeg synes jeg har fått bra sevice etter dette, og vi er fornøyd med utfallet - og ikke minst mitt nye teppe.
 "Rosene" på ny teppet er heklet, helt skjønne farger som passer perfekt her hjemme hos oss.
Ha en flott kveld, og dag i morgen!


Jeg var i dag og kjøpte inn de siste Julegavene, bakt fikk jeg gjort sist helg 

2 kommentarer:

  1. Det var et fint teppe!
    Uff, ikke bra med tepper som farger av på gulvet.

    God helg :O)

    SvarSlett
  2. Flott teppe som passet perfekt! :)
    Ønsker deg en god og fredelig jul!
    Juleklem Lisa

    SvarSlett