Etiketter

mandag 3. mars 2014

Flatbrød & Lems

Til hver Jul kjøper jeg Selbulems, men i år fikk jeg desverre ikke tak i noen, gode råd var dyre, for dette må jo være på kakebordet Julaften ;-).

Jeg hadde hørt at dette ikke var enkelt  lage selv. Min gode nabo AnnM med bloggen Rosehagen og jeg fant ut at dette måtte vi prøve.
Jeg hadde null erfaring med kjevling, takke osv, AnnM er en mester i å kjevle med hadde aldri bakt eller smakt  Selbulems.
Jeg fikk lånt en takke til min onkel, og AnnM hadde kom med deig til flatbrød, og vi satte i gang.

En kjempekoselig førjulsdag, mange lemser og flatbrød ble bakt :-)

 ....Å for å være helt ærlig ble både flatbrød og Selbulemsa knall god :-)

Om ikke lenge har jeg bursdag, så på ønskelista står det ei takke!
Ha en super dag!










 

1 kommentar:

  1. Hei NIna;)
    Ja dette hadde vi taket på;) Synes vi var superflinke og såååååå godt som det ble;)
    Nei, ingen ting skal være uprøvd;)

    Ha en superfin dag i vårsola ;)

    Klem fra Ann-Mari
    som er lite mobil med krykkene sine;)

    SvarSlett