Etiketter

lørdag 1. mars 2014

Hei og hopp!

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her inne, beklager det...
Her har det rett og slett vært travle dager, med to skolegutter, full jobb, vidreutdannelse i konsekvens ped. (og når en ikke har gått skole på en del år, merkes det når en begynner på høyskolenivå igjen, puh...), og ikke minst nettbutikken har tatt litt tid  :-)

MEN jeg har fått tid til å produsere litt innimellom, og jeg har tatt bilde av det meste.
Før jul var jeg i NY på julegaveshopping sammen med min kjære. Det var andre gangen vi var der, og magisk er vel det rette ordet for turene vi har hatt der. Vi har shoppet masse, vært på musicaler, Rockefeller senter, Senteral Park, Soho, Magiske luncher og middager osv...
Men jeg fant også noen stoff utsalg, i slitne garasjer og flotte butikker. Og jeg kjøpte meg selvfølgelig mange flotte stoffer , fjær, merker, dusker osv - morsomt, akkurat som å gå i en en godteributikk :-).

Jeg fant blandt annet ett flott tykt vevd stoff med brannmenn på, det måtte jeg selvfølgelig shoppe da min kjære er brannmann. Her er noe jeg har fått laget av stoffet så langt:



Broderte Figher figters son og navnet til guttene på, kantet dem med rødt kantbånd, og har grå skai på baksiden. Fant også en lys grå- stjerne teppe som jeg synes passet bra sammen. 
Dette ble en fin ekstra gave til jul, som guttene satte stor pris på :-)

Må også skryte over den nye overlock maskina jeg kjøpte meg i høst, den er bare helt uunværelig og jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten den tidligere :-)


Da skal jeg prøve å ikke la det gå så lang tid til neste gang jeg er her inne :-) 
God helg !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar