Etiketter

lørdag 14. juli 2012

Det blomstrer i hagen!

Er så fornøyd, alle rosebuskene mine er i full blomst.
De ble spådd en "mørk fremtid" da jeg plantet dem der jeg gjorde, av folk som kan roser.
Denne spådommen da det ikke er mye ly/ lunt der jeg plantet dem,
de står faktis veldig utsatt for vær og vind.... 
Men jeg hadde bestemt meg; - at når jeg fikk meg min 
egen hage ville jeg ha mange rosae, gammeldagse roser i den,
det er såååå fint <3
Det bilde nederst til høyre er slik det så ut i hagen vår i vår,
en vakker forandring synes nå jeg!

Ha en fortsatt flott helg folkens!
Klem Nina

1 kommentar:

  1. Velkommen som følger, veldig koselig at du vil følge bloggen min.

    Tusen takk for hyggelig kommentar fra seg.

    Roser er vakkert og hagen din var så fin.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett