Etiketter

tirsdag 21. august 2012

Salgsblogg!

Go morgen!

Her er det STORE ting på gang;-) ;

Vi har fått en skole gutt!
Grattis til Imre med en vel overstått første skoledag:
Store og små er veldig stolte!

OG SÅ:

Jeg har bestemt meg, og har så smått begynt å laget meg en salgs blogg!

Nå har jeg lagt ut noe av de produkter jeg har ferdig sydd fra 
Heimlagating, som liggende på lager.
På torsdag skal jeg på Gave & Interiørmessa på Lillestrøm,
for å se /kjøpe inn flere godbiter jeg skal selge på siden min, som da selvfølgelig må hete


Det er såååå spennende, og jeg gleder meg masse!!!!!!

Velkommen for en titt, 
og jeg tar selvfølgelig gode råd på godt og vondt for å få siden min best mulig.

Klem med begge hender
Nina

2 kommentarer:

  1. Hei høpp Nina!!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Gratulere med skolegutt,gøy:)

    Lykke til med salgs bloggen:)Har en
    jeg også..Nå skal jeg ha min første utstilling gleder meg:)

    Nyt dagen og snart helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Åh va kul med en skolgrabb, måste vara spännande att börja skolan önskar honom lycka till
    KRAM
    Eva

    SvarSlett