Etiketter

mandag 8. oktober 2012

Måtte bare ....

God dag!
Sist jeg var på Stoff&Stil måtte jeg bare kjøpe dette
Atlantis stoffet, guttene er over snittet interessert i Isbjørner og dyr generelt.
Kommentaren fra minstemann på 5 år, genseren var ikke bare fin men også kul :-)
Har ikke passe slik at Brages genser har vært ren, og vi har kunnet tatt bilder 
-så da ble det blir bare bilder av Imre i genseren i dag.
Og han stiller velvillig opp som modell:-)
Ellers så avslutter jeg heimlaga & ting bloggen min i dag - etter bare kun få måneder,
MEN det er bare fordi jeg har åpnet nettbutikken min
Er veldig fornøyd med responsen, og nye varer er satt i bestilling!

Tusen hjertelig takk for alle trivelige kommentarer på mitt forrige innlegg:-)
Ha en flott høstdag folkens!
Klem Nina

3 kommentarer:

  1. Hei
    Så fin den ble!
    Skal titte innom nettbutikken din.
    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Oj det var ett herlig töy i klärne. Kjempefin ble han!

    SvarSlett
  3. Kjempefin og tøff genser til en barsking! :)
    Ha en fin helg!
    Klem Lisa

    SvarSlett