Etiketter

tirsdag 4. desember 2012

Jule forbredelser

En deilig dag!
I dag har jeg hatt fri fra jobb og kost meg masse
med å syslet litt hjemme, samt vært og shoppet litt til huset.

Jeg har blandt annet "pyntet" opp ett skap jeg kjøpte fra England for ca 15 år siden...
Har ingen før bilder, men skapet var opprinnelig ment som et klesskap for lille pia mi,
nå har jeg, i stedet for plass til hegende kjoler på toppen,  satt inn hylle.
Skapet var også i en lys gul farge, nå har jeg malt det hvitt og satt på "krystall" knopper.
Jeg er veldig glad i dette skapet, som nå står på stua.



Kransene kjøpte jeg på Lving i dag.

Ha en flott kveld!

2 kommentarer:

  1. Lekker heading du har fått på bloggen! :)
    Kjempeflott og spesielt skap!
    Kransene pynter fint opp!
    Ha en god dag!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Kjempefint skap og ekstra fint med de kransene på!
    klem fra Lena

    SvarSlett