Etiketter

fredag 19. april 2013

Sy vær...

I dag har det blåst og regnet sidelengst her... Og da tok jeg det som en flott mulighet til å få unna noen bestillinger.

I dag har jeg prøvd meg på rund pute, og for å si det sånn så trenger jeg å trene litt mere på det ;-).
Etter litt prakk ble resultatet slik;
Det var en bestilling til ei klassevenninde av Imre, da jeg først var i sving sydde jeg en til han også. Hennes er det "pels" på baksiden og blonder rundt bildet. 
På Imres er det blå lin på baksiden og pyntesøm rundt bildet. 
Begge har glidelås og navnene er brodert på. 
Ha en maginsk helg!



3 kommentarer:

  1. så flotte disse var, skikkelig god ide og herlig minnepute for ungene :o) Ha en flott kveld! klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Så flotte og personlige puter! Har aldri sydd rund pute. Har du klippet små hakk i sømrommet?
    Håper du får bedre vær og ha en strålende helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Jeg syntes du var knallflink, hadde aldri klart dette.
    Ønsker deg en fin ny uke!!!

    SvarSlett