Etiketter

tirsdag 2. april 2013

Ny pute

Da er påsken over for i år...

Jeg måtte bare lage meg ny logo på bloggen mens jeg venter på våren, og snøen fortsatt daler ned.... Noe som var litt mere sommerlig! Fant ett bilde og redigerte, la til og trakk i fra, synes den nye logoen til slutt ble frisk og fin jeg.

Jeg har også fått tid til symaskina, og sydd en stor nostalgi pute 60*60 cm.

På den brukte jeg Plakat i stoff, Love because to people fell in love, som kan kjøpes på nettbutikken (link).
Jeg hadde hvit lin jeg vasket hardt, og lot den tørke uten at strykgjernet ble brukt for å få det litt grovt.


Jeg har også laget meg en siden på Facebook som du er selvfølgelig velkommen til å LIKE  :-)

Ha en magisk dag!


3 kommentarer:

  1. Hei;)
    Puten var rålekker;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. For en fin pute!:):)
    I går fikk jeg hentet det fine skiltet jeg vant hos deg! :D
    Har vært borte på påskeferie, så da måtte det ligge på postkontoret en stund. Skal gi deg en lyd når jeg finner ut hvor jeg skal plassere det!:)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra!
      Gleder meg til å høre plasseringen, send gjerne bilde ;-).
      Klem Nina

      Slett