Etiketter

fredag 7. juni 2013

Fredag og tilbud i butikken...

Selv om vi kom hjem fra ferie for en uke siden, kjenner jeg at det skal bli deilig med helg!

I uka som har vært har jeg vært gressenke med mannen på kurs, og med to små gutter som har hatt avslutninger her og der, trening, uteuke osv så kjenner jeg det skal bli godt med helg.
Den eneste planen for helgen er 7 åringen min sin aller første fotballcup, og jeg vet ikke om det er jeg eller han som gleder seg mest!

Ellers i denne uken har jeg fått inn mange nyheter i nettbutikken min Heimlaga & Ting,
legger med bilder av ett lite utvalg av produktene som kom.



Det er også 25% rabatt på ALLE produkter fra CupKop denne helgen, følg denne linken HER!

Ønsker dere alle en magisk helg!



1 kommentar:

  1. Så fine ting!

    Pakken din ble sendt i dag :O)
    klem Fredrikke

    SvarSlett