Etiketter

mandag 14. oktober 2013

Endelig, nytt piano!

Nå har jeg leita lenge etter ett sort, sort, gammelt piano - med messingstaker!
Jeg har jevnt vært og sett inn på finn.no, og plutselig der var det - akkurat det pianoe jeg har sett etter. 
Det beste med historien er at det var min nærmeste nabo som skulle selge sitt :-).
4 sterke menn, naboer slekt og mann bar pianoet, og "selvfølgelig skulle jeg ha det i 2 etg", 
noe jeg angret med det samme de tok det første trappetrinnet, og så hvor tungt det var for dem.
Heldigvis kom både menn og piano hele opp.
Nå øves det på de fineste toner, og lykken er stor:-).
Neste utfordring er å finne en passende pianokrakk....




Ønsker dere alle en flott uke!


1 kommentar:

  1. Nydelig piano;)
    Ja, kjekt med sterke menn så damen får det som hun vil;)
    Gleder oss til vakre toner når vinduene står åpne.
    Ønsker deg en super dag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett