Etiketter

mandag 9. januar 2012

Har hatt en deilig fridag, og nytet den til det fulle i dag.....
Jeg ble helt ferdig med å rydde / vaske ut Jula, litt trist, plutselig var jula over... (men må vel følge "juleloven", og jeg var vel litt i seneste laget for 13 dag jul....)
Juleavslutningen ble markert med en deilig lutefisk middag, nyyydelg, det falt i smak til stor og små <3



Da Jula var ute ble det "tomt" i stua, jeg tok turen til Stoff og stil, og se hva jeg fant der <3 .
Herrlige "glad" stoffer, får se om jeg får sydd noen friske puter av dette :-)

2 kommentarer:

  1. Det var sukkersøte farger;)
    Får jeg se de snart?!!

    Fortsatt fin uke;)

    SvarSlett
  2. Ja, fikk en plutselig vår fornemmelse når julen var ryddet ut... Men den gikk over da jeg kjørte fra Stoff & Stil i snøstorm...
    Venter litt med det sukkersøte. Skal sy fire bestillinger jeg har, samt "bryne" meg på strisekkene jeg fikk :-)
    Ha en trivelig kveld. Gleder meg til messa :-)

    SvarSlett