Etiketter

tirsdag 31. januar 2012

Tirsdag 31 januar...

Marius mobilvesker ble en suksess, jeg har strikket to til i dag :-)
Jeg synes det er moro å strikke dem, og tar gjerne flere bestillinger på dem også <3


Da jeg så på den "slitne" plastposen jeg hadde strikkingen min i fikk jeg lyst til å sy meg en fin strikkepose til strikkingen min, og slik ble den;


Inne i vesken laget jeg lommer til strikkepinner, målebånd o.l.

Dette myke "pelsstoffet" kjøpte jeg på panduro, og det er for tiden mitt favoritt stoff.
Broderte med rosa tråd navnet mitt og "strikketøy", malte på en krone og sydde på noen "diamanter". Festet "lappen" med en hjerte søm...

 Logoen min er selvfølgelig brodert på <3


Lukkingen på posen er en blonde som det er trædd ett snøre gjennom.

Jeg synes denne strikkeposen ble mye bedre enn den forrige plastposen jeg hadde <3
Ha en god natt folkens!

Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar