Etiketter

lørdag 9. mars 2013

Lage vårstemning....

I går gikk jeg med lite tru, men mye opptimisme ut for å fine spor av vår i hagen.
Det var ingenting som spirte, men snøen var smeltet, og det var en stor sol på en blå himmel :-)

Jeg fant frem kost og kostet gårdsplassen, og dro deretter og handlet meg litt vårstemning...
Disse påskeliljene tar jeg sjangsen på å ha på trappa, så får jeg følge med på graderstokken om den er på vei til 0 grader - da er det bare å bruke dem til å pynte opp inne i gangen :-)

Så fant jeg noen "ekte" kirsebær blomster, de er bare så nydelige!

Disse kirsebærkvistene som er i mellom to glasskrukker med lys i den innerste er ikke ekte. 
Men de er også veldig dekorative, de kjøpte jeg på Ikea.

"Med vårens første bris flyr den, kirsebærblomsten så sjelden og verdifull ", Olivier Baussan. 

God vårhelg til dere alle!

Og husk give awayen min!


2 kommentarer:

  1. Herlige vårbilder! :)
    God helg til deg!
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Vårstemning, er en av mine favorittstemninger!! Det vakreste, når vi trenger det best! Takk for titten :). SuperHappy lørdagskveld!
    - Eva Helen :)

    SvarSlett