Etiketter

fredag 22. mars 2013

Stjernedryss & Nyheter

En magisk fri dag!
I dag har jeg nyta fridagen på mitt vis. Da ble det til at jeg sydde to stjerneputer, etter det tok jeg med meg mitt nye Bolig pluss blad og en god kopp kaffe ut for å nyte solen, og mens jeg satt og nytet kom postbilen med mange pakker til meg, det ble nesten som julaften :-) Jeg fikk pakket opp alt fra
La Finesse og lagt det ut på nettbutikken <3
I løpet av helgen skal jeg få tid til å legge ut resten som jeg har fått fra KopCup, gled dere :-)
Her er en smakebit fra La Finesse;

Dette plakatstoffet skal jeg sy pute av, gleder meg!



Flotte WallStickers

Mere nyheter i nettbutikken finner du HER. 


Disse putene ble jeg ferdige med i dag - stjenedryss....
Så deilig og kunne ta dem med ut i sola til fotografering !
Ha en super helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar