Etiketter

tirsdag 28. februar 2012

Det regner vanrett...

I dag regner det vannrett her på Hundhammeren, da koser jeg meg inne, 
ingen ting er så godt som å være inne og høre det pisker mot vinduene.

Har sittet ved symaskina fra morgenen av, og laget en pute.
Stoffet er kjøpt på Ikea


Jeg har malt på to sommerfugler i rosa (selvfølgelig)

..Så broder på "canape`rose", som betyr rosa sofa..

på baksiden har jeg brukt stoff fra Panduro.
Nå ser det ut som om været lysner her :-)
Hadde forresten for første gang over 100 treff her i går, jippi!!!

Ha en strålende tirsdag!
Nina

4 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Ja mye styr å få disse barna på lik bølgelengde med oss:)Bare å prøve og være tålmodig,og ta tiden til hjelp hi hi!!

    Her er det sol og mild vær,venter på våren jeg nå:)

    Grattis med mange besøk,veldig gøy!!

    ha en fin og kreativ uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :-)
    Nydelig pute du har sydd med mange fine detaljer.
    Ha en fortsatt fin uke..

    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Å den ble fin;)
    Passer perfekt i sofaen den;)
    Ikke nok med at det regnet, men det var stooore bølger på sjøen i dag tidlig!!! Langt til jobb når sjøen er slik:/ Møkkavær!

    Titt innom bloggen min i morgen;)


    Hilsen naboen;))

    SvarSlett
  4. Nydelig pute! Det gjorde seg veldig med de sommerfuglene og teksten på. Hvordan klarer du å male så jevnt? Har prøvd, men malingen bare flyter inn under malen.

    SvarSlett