Etiketter

søndag 26. februar 2012

Fulle batterier.

Etter en dag uten faste klokkeslett, eller konkrete planer, samt en natt som varte helt til jeg våknet av meg selv, er batteriene ladet helt til topps <3

I går brukte vi dagen i byen der fikk vi shoppet litt, og "lunchet" mye ;-).

Jeg fant dette flotte stoffet på Panduro, og da vi har bestemt oss for å "friske opp" stua med 
turkis farge nå når det går mot vår, passer dette stoffet perfekt å sy en eller flere puter av <3

Vi lunchet på Taste i Nordre gate sammen med ett vennepar. 
Masse nyyyydelig mat, og vin :-)
Ett flott nyoppusset lokale, som skapt for å nyte....
Tror vi var der i ca 4 timer, det sier det meste...
Anbefaler Taste på det sterkeste!

Ha en fin søndag videre folkens!
Klem Nina

1 kommentar:

  1. Nydelig stoff:) - og den byturen deres hørtes fantastisk ut, jeg er som regel helt utslitt etter byturer jeg!!! Fin uke til deg:)

    SvarSlett