Etiketter

søndag 26. februar 2012

Som på Julekvelden!


I dag var jeg og min mor innom Arne Martin & Berit.
Arne Martin selger stoffer, og de hadde en del stoffprøver som jeg kunne få, jippi!!!
Det var masse utrolig lekre stoff, så nå skal jeg prøve å finne ut hva jeg kan lage av dette,
herrlig <3
 

 Her er det masse flotte Jule stoffer!
Her er det masse herrlige barne stoffer.


Og her alt fra muffinser til motorcross :-)




Og fra verdens beste mamma og Pappa fikk jeg denne praktiske og fine trådhyllen kjøpt på Røros Martnan.







Alt dette, enda det ikke er bursdag helle :-), jeg er bra heldig <3 Tusen takk :-)

Ha en fortsatt fin kveld folkens!

3 kommentarer:

  1. Så kjekt å få så mange stoffprøver! Det kommer sikkert godt med i syprosjektene dine;) Så fin trådhylle du fikk fra foreldrene dine!
    Jeg synes det er så koselig på Røros martnan:))
    Fortsatt god kveld!

    SvarSlett
  2. Så superheldig du har vært;)
    Gleder meg til å se hva som kommer ut av disse stoffene;)
    Nydelig Tildastoff fra Panduro.

    God uke til deg;))

    SvarSlett
  3. Hei
    så mye fint du lager!
    Stine

    SvarSlett